Здравейте,
IT Help Desk е е-курс, създаден за IT специалисти, които тепърва завършили, работели известно време в IT сферата или самоуки решават да започнат работа като "Техническа поддръжка" . Тук ще засегнем основни точки в работата на един "help desk" служител:
- началните умения и знания, които трябва да се притежават за да се започне този вид дейност - операционни системи, потребителски софтуер, антивирусен софтуер и др., мрежи, и .т.н.
- как трябва да изпълява зададените му задачи
- какви трябва да са отношенията в екипа
- отношенията към "клиентите"
- как преминава деня на help desk служителя
- какво може и какво не може по време на работата
и още куп малки неща, които всички знаем, но понякога не се сещаме за тях.
Начална дата на курса: 21.11.2016 г.
Крайна дата на курса: 25.01.2017 г.
- Преподавател: Марияна Райкова
- Преподавател: ПЕТКО СТАЙКОВ