Здравейте,

IT Help Desk е е-курс, създаден за IT специалисти, които тепърва завършили, работели известно време в IT сферата или самоуки решават да започнат работа като "Техническа поддръжка" . Тук ще засегнем основни точки в работата на един "help desk" служител:

  • началните умения и знания, които трябва да се притежават за да се започне този вид дейност - операционни системи, потребителски софтуер, антивирусен софтуер и др., мрежи, и .т.н.
  • как трябва да изпълява зададените му задачи
  • какви трябва да са отношенията в екипа
  • отношенията към "клиентите" 
  • как преминава деня на help desk служителя
  • какво може и какво не може по време на работата

и още куп малки неща, които всички знаем, но понякога не се сещаме за тях.

Начална дата на курса: 21.11.2016 г.

Крайна дата на курса: 25.01.2017 г.